تعامل سازنده بانک‌های عامل با دستگاه‌های اجرایی کردستان
 
خبر جوان
خبر جوان کردستان

 ارسال به دوستان

استاندار کردستان خواستار شد:
خبرگزاری جوان: استاندار کردستان با اشاره به نقش موثر بانک‌ها در زمینه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال، خواستار تعامل بیشتر بانک‌های عامل با دستگاه‌های اجرایی استان به منظور تسهیل در اجرای امور زیربنایی شد.
خبرگزاری فارس: تعامل سازنده بانک‌های عامل با دستگاه‌های اجرایی کردستان

به گزارش خبرگزاری جوان از سنندج، علیرضا شهبازی قبل از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل بانک قوامین با بیان مطالب فوق، اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار با سرمایه‌گذاری در امور زیربنایی میسر است و با توجه به اینکه ارائه تسهیلات بانکی در این زمینه بسیار موثر خواهد بود لذا پیگیر افتتاح شعب جدید بانکی در استان هستیم. 
استاندار کردستان گفت: استانداری کردستان آماده است در حد توان  امکانات لازم برای ایجاد شعب جدید بانک قوامین در تمامی شهرستان‌های استان را فراهم کند.
شهبازی با بیان اینکه پرداخت به موقع و ارائه متناسب با نیاز تسهیلات به بخش‌های مختلف تولید، صنعت، معدن، کشاورزی و  سایر موارد استان از سوی بانک‌ها، ضمن تحقق توسعه پایدار موجب پیشبرد سیاست‌های اشتغالزایی دولت در کردستان می‌شود، افزود: انتظار داریم در این زمینه مدیران عامل بانک‌های استان تعامل مثبت و سازنده‌ای با دستگاه‌های مختلف دولتی داشته باشند.
استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این نکته که نقش بانک‌ها در توسعه سرمایه‌گذاری که در نهایت منجر به افزایش تولید و شکوفایی اقتصاد می‌شود، بسیار حایز اهمیت است، اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی بانک‌های استان می‌تواند جمع‌آوری سرمایه‌های خرد و بکارگیری آنها در طرح‌های عظیم در راستای توسعه منطقه باشد.
در این دیدار احمدرضا خطیبی مدیر عامل بانک قوامین نیز در گزارشی از جذب 20 نفر نیروی بومی به منظور اشتغال بکار در شعب بانک قوامین در استان خبر داد و افزود: در برنامه‌های آینده بانک قوامین، راه‌اندازی شعب جدید در شهرستان‌های سنندج، قروه، دهگلان و سروآباد پیش‌بینی شده است که امیدواریم این مهم با کمک استاندار کردستان به زودی تحقق یاب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



           
جمعه 25 شهريور 1390برچسب:, :: 23:18
بابک

درباره وبلاگ


به وبلاگ باشگاه خبر جوان سنندج خوش امدید فرهادی
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبر جوان و آدرس khabarjavankordestan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 72
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

تصادفی -->
src="http://LoxBlog.Com/fs/fallw.js">